Az Apple megállapította, hogy a MacBook Pro rendszerek egy kis százaléka esetén torz a megjelenített kép, illetve egyáltalán nem jelenik meg kép, vagy a rendszer váratlanul újraindul. Ezek a MacBook Pro rendszerek 2011. február és 2013. december között voltak forgalomban.
Az Apple és a hivatalos Apple-szervizek ingyenesen megjavítják az érintett MacBook Pro rendszereket. Az alábbiakban megtalálod az érintett modelleket és a szervizelési lehetőségeket.
Az alábbi hibajelenségek közül egy vagy akár több is felléphet az érintett MacBook Pro számítógépeken:
Érintett termékek
Az Apple-támogatás webhelyén a szervizelési és támogatási jogosultság ellenőrzésével megállapíthatod, hogy az általad használt MacBook Pro modell az alábbiakban felsorolt érintett termékek közé tartozik-e. Példa az ellenőrzésre:
Érintett modellek | |
|
|
Megjegyzés: Ha MacBook Pro számítógépeden nem tapasztalod a fent ismertetett hibajelenségek egyikét sem, nincs szükséged az Apple segítségére.
Vidd el MacBook Pro számítógépedet az egyik hivatalos Apple-szervizbe. A részletes tudnivalókat az alábbiakban olvashatod. A javítóközpont megvizsgálja a MacBook Pro számítógépet annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre, és hogy egyéb szempontok szerint megfelelően működik-e.
Megjegyzés: Ha MacBook Pro számítógépeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a javítást (például megrepedt a kijelző), akkor a szervizelés során az adott problémát is orvosolni kell. Értesítést fogsz kapni, ha felmerülnek javítási költségek.
Készíts biztonsági mentést az adatokról a MacBook Pro szervizeltetése előtt. Bővebb információk a biztonsági mentési lehetőségekről.
Az Apple megkeresi azokat az ügyfeleket, akik kifizették a meghibásodás megjavítását az Apple-nek vagy az egyik hivatalos Apple-szerviznek, és visszatérítést kínál fel számukra. Ha téged még nem kerestünk meg, viszont fizettél olyan javításért, amelynek szerinted a fenti probléma volt az oka, .
Ezzel a világszerte elérhető Apple-programmal nem hosszabbítható meg a MacBook Pro jótállási ideje.
A program az érintett MacBook Pro modellekre vonatkozik 2016. február 27-ig, illetve az adott számítógép eredeti értékesítési dátumától számított három évig, attól függően, hogy melyik a hosszabb időszak.
2015. 02. 27-i információk